tjaba tjena hallå!

heej godmorgon jennie och linn sover fortfarande men jag kan inte sova längre så jag tänke blogga lite och sånt jag väntar på dom att vakna. men jga ska berätte vad vi gjorde igår! igår så åkte jag hem till jennie och amanda och linn va där + åt vi frukost lite sen när vi äter då kom jasmin vi visste ingenting att hon skulle KOMMA! och amanda börja bli lite konstigt jag ska vara arligt jag tycker INTE om jasmin ... sen skulle vi till liseberg fast lite sen för vi skulle kolla på linns mamma sjunga och vi sjungde med och efter det jag , jennie och linn vill gå till liseberg och det vill inte amanda och jasmin .. först det är amanda som ville gå till liseberg ! men jag bärettar mer sen måste gå puss
Kommentarer
Postat av: My "Missy" Liljedahl

sv: hennes blogg heter feliciaboman.blogg.se

2010-08-13 @ 10:41:04
URL: http://missys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0