F*N

F*N jennie har åkt hem nu har jag tråkigt... men innan hon åkte hem gick vi ut och lekte lite vi försekte stå på händerna men det gick inte så bra ... hahah men det va rätt kul ! och imorgon kan jag inte träffa jennie för jag får inte barnvakt sandro får inte vara ensam hemma .. och jag måste vakta honom och allting + måste städa jag skulle städa idag fast jag gjorde aldrig det och just nu chattar jag med elina och jag kan inte kolla in på hennes blogg för hon har låst den för hon fixar sin bloggdesign och headern. och jag har inget att chatta med längre för hon är upptaget..men iaf ska jag kolla lite på bloggar. jag ska kolla på fokis hahha jag älskar verkligen hennes blogg och elina snabba på med din design vill kolla nu jag kan inte vänta. jag ska lära mig lite mer hur kan få blogvin på bloggen thihihihi.
om ni undrar va '' mahal kita <3'' byteder .det byteder ''jag älskar dig<3''
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0