jag vet..

hej jag vet att jag bloggar inte mycket längre men asså för jag men jag kollar på tv iaf och jag drycker te
just det jag och min famijl ska kanske åka till usa texas på december och om mamma fick jobb där då kommer vi stanna där hela livet ;( jag vill inte inte stanna där hela livet jag trivs här i sverige !
och nästa sommar ska vi åka till filippinerna ! ;))) jag längtar fan mycket !
aja jag har ska vi en bild på mig och min te om ni undrar om jag har fixat mina ögonbryn då är det ja om ni undrar om jag har plattat min hår svaret är nej mitt hår är helt platt ;)



jag visste inte att jag va såå brun ;o<3



Kommentarer
Postat av: Regina

heej ,tack for du tycker att jag har fin blogg :p haha ! de tycker jag faktist ockso men tyvarr so e jag inte aktiv alls po min blogg T_T ! o btw. jag elskar din kropp ;p haha ! var i filippinerna kommer du ifron ?

2010-08-03 @ 17:03:59
URL: http://llagunoregina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0