lördag - massa

heej läsare jag har sovit hos meryem igår och julia har sovit hos felicia för vi var på gothia discot och julia ocg felicia gick ut och jag vill inte åka hem en för taxin kommer typ klockan 12 för vi har bestämt att taxin skulle komma klockan tovl men jag åkte hem med meryem , oscar svessom och balder klockan 12 vi sovade över hos meryem. i morse asså klockan 1 ungefär kom julia hem till meryem för hon ska sova över hos mig idag :D vi badade i lundby idag det var skit kallt ... hahaha jag ska aldrig bada ute när det är kallt men julia ångra sig när hon gick ut från gothia :/
men jag bjuder på en liten bild som man ser inte mig ... :P
hadebra / yvon<3
Kommentarer
Postat av: josefine

Nu är det dags för GISSA KÄNDISEN i min blogg :) Kika in och gissa!

2010-07-24 @ 20:14:40
URL: http://technicolor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0