ont ont!

heej jag fick ont huvedet efter badat :(
vet inte varför så nu känner jag mig sjuk och jag vill inte
bli sjuk för jag ska vara med shirin och kanske mahab imon:D
så jag får inte vara sjuk . men idag i badat var det kul men inte
från början först väntade jag , sadro och narissa för shirin och farzad
vi vänta några minuter men tillslut kom dom . sen möte vi mathab på
hjalmar brathningsplatsen . vi åkte till valhalla fast simbaseng är stängt och
vi kan inte leka så åkte vi till frölunda . vi badade 3 timmar det blev  lite
bråk med några tjoka killar . dom kalla mathab hora :O
och jag fick damp och jag blev chokad så jag gick fram till dom och börja
bråka för jag vill inte att dom ska kalla min kompis (hora) jag tycker att det är inte bra ...
så ni får F*N sluta kalla mina vänner eller nån annan hora som har inte ens gjort nånting!
När vi var på väg hem min bror tjatar hela tiden för jag köpte glass opch jag hade mina pengar med mig
och jag trorde att han hade pengar med sig själv också så jag sa att han får smaka men ha villa inte
sen farzad blev typ lite sur på mig och fika fuck you ..... och jag gillar inte det . det är inte mitt fel att jag visste inte att han tag inte med dsina pengar . men han får smaka ju när han vill men han vill
inte det är inte mitt fel så ni alla andra ska inte skila på mig ... :/

puss och hej / yvon
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0