sprang ;)

hej jag sprang idag när det rengnar :)
för jag ville ha bra kondition ;)
japp det vill jag och förlåt att jag bloggade inte
några dagar för jag är i landet och det fanns inte
internet jag försökt allt jag kan men det gick
inte men men men idag finns det internet bra va?
det regnar :)men iaf jag sprang långt faktist
jag är stolt över mig jag vill inte bli tjok när jag blir stor
så jag tror jag måste banta ;o haha jag är skit trött
men igår åkte båt och badade samma som för igår ;)
det var rätt skönt och varmt på tisdag ska jag åka
hem till göteborg igen saknar amanda , jennie , julia och julia
och alla andra mest klass 6a ;(
jag skriver kanske mer sen om det finns internet
hejdå! <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0