torsdag / 07/08

hej bloggen fölåt jag bloggade inte mycket igår ..
men iaf igår såg vi på twilligt filmen vampiren :P
den var rätt bra ! den är bäst! ni måste se den ;o
jag , jennie , bianca , amanda cl och julia fick damp
men inte bianca haahha jag skrek '' äter du mina popcorn ''
alla kollade på oss .(pinsamt)
just det för jag jag hann inte blogga igår för då kollade vi
på bio det har jag sagt redan + vi sovde över hos julia .
vi va uppe ett dygn . skit tött just nu :(
jag kan inte ladda ner photoshop jag skulle göra det idag
jag försekte allt jag kan med det gick inte :(
så jag tror jag ska försöka imon ist :)
höhöhö jag har ont i huvudet :(
det inte kul men jag vet inte varför jag skrattar
men jag städade idag iaf jag tycker att det var bra gjort
jag ska köpa en tröja från bikbok :)))
längtar fet asså jag kan inte bara längta på den .
Idag är det dåligt väder och jag kollar på tv
6a:n  two and haft man eller vad den heter :) min
ni vill kanske se min nya hårband som jag fick av julia?
och min klocka som jag fick från min mamma (present)

hårbandet :)


klockan (L)<3


HÖHÖHÖ jag just nu :P

pöss och höj !<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0