julia & felicia

heej idag var jag på stan med felicia och julia jag sovade över hos julia men idag var vi på stan men det har jag redan sakt jag köpte två kläder bara jag hade inte råd :P hahaha men kankse på lördag ska vi till gothia om jag och julia och felicia men när jag sovade över hos julia då såg vi några killar som kommer från tyskland tro jag julia sa det i alla fall för hon går i tyskland men jag såg en kille asså en av dom han var skit skit skit (100 stycken skit) snygg och söt +het och julia såg en kille också som har grå tröja och jag såg den killen med svart t-shirt men iaf julia tycker samma sak som mig :P hahahha jag vill träffa han igen asså se och jag vill prata med han hans numer också :P jag köpte lite saker som sagt <3
t-shirt eller vad den heter men från missey
jeans legging från h&m
hår band också från H&M
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0