lördag - känna mig bättre <3

10 FRÅGOR OM DIG SJÄLV
Namn? - T-zaryll Yvon Lascano
När fyller du år? - 26 april
Några piercingar? - öronen.. 
Vad har du på dig just nu? - pyjamas 
Vilken årstid är bäst? - alla 
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - att få sova i lugn och ro
Vad tycker du mest om hos dig själv? - min personlighet
Vad är du bra på? - det mesta, 
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - tsm med någon 




10 FRÅGOR OM DINA VÄNNER

Vem vet allt om dig? - nästan alla mina vänner .. :)
Vem är den roligaste av dina vänner? - haha, vet inte? men ingen har bättre humor än mig 
Vem är snyggast av dina vänner? - alla
Vem är mest partyprisse ? - alla gillar party ;) 
Vem är den du helst har filmkväll med? - bästa killkompisar och tjejkompisar ♥ 
Vem av dina vänner är mest "evil"? - ingen.. 



10 FRÅGOR OM DIN FAMILJ

Vem står dig närmast? -
Mamma
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - ja 
Vem är farligast i din familj? - Min lillabror, han får damp ibland..
Vem ser roligast ut i din familj? - vet inte 
Vem är coolast? - min famijl  och jag själv 
Har ni något husdjur? - jag hade..
Vem har du mest gemensamt med? - julia men hon är min bästa kompis <3 
Vem står för underhållningen? - jag 
Vem sover du oftast med? - julia och min lilla bror 
Roligaste kvällen med familjemedlem? - alla



10 FRÅGOR OM IDAG
Vad har du gjort? -
Ätit och suttit framför datorn
Har du varit glad idag? -sådär
Har du varit ledsen idag? - njää, lite
Har du gjort något bra idag? - bajsat 
Vad ska du göra nu? - fortsätta sitta framför datorn 
Har du gjort något dåligt idag? - ja har tjatat lite med kompisar..
Vad har du ätit idag? - mat och chips
Har du duschat idag? - nej. ska göra det imon :P
Är du trött nu? - njaa
Vad händer imorgon? - ingenting
Går du i skolan?  - nej har sommarlov
Har du varit i skolan idag? - fortfarande sommarlov 



MOBIL
Vem ringde dig senast? - gaby
Vem ringde du senast? - ingen har inte pengar på mobilen
Vem sms:a till dig senast? - felicia
Vem sms:a du till senast? - felicia



ÖVRIGT
Är du hungrig nu? -
jaa

Vad är klockan just nu? - 22:07
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - facebook , blogg.se , youtube &
stadium




FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din morsa? -
4 timmar
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - 1 dag sen jag sovde över




ÖVRIGT
Gillar du punk? - ibland .. :P
Vad har du på dig för trosor just nu? - string :P

Hur ser de ut? - turkosa



MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? -
boom boom shake shake now drop
I så fall, vilken låt för tillfället? - -||-
Vad gillar du för musik? - R'n'B & pop & remix



KÄRLEK
Är du kär just nu? - JAA SOM FAN !
Har du kysst någon idag? - nepp. men igår ;)
Är du romantisk? - aa 
Har du snott en kompis pojkvän? - nej hoppas inte det 
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - yupp
Vad hette din första pojkvän? - Gean från filippinerna 
Hur länge höll de? - 1 år innan jag åkte till sverige :)
Hur länge var ditt kortaste? - 1 min 
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - förhållande ♥



FÖRHÅLLANDE

Är du en bra flickvän? - hoppas det 
Vem sov du senast bredvid? - Meryem 
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? - haha, nej!
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - 18 / 19 typ
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän? - nej jag har lillabror 
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - nej!! aldrig
Vad gillar du för stil på killar? - Pösiga jeans med häng. Kortärmad eller adidas tröja med keps. Hehe 




hade bra läsare (L)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0