med jennie

är här med jennie bajskorven det är skit varmp ute men från början vadet regn så jag tag på mig skin jacka sen blev det lite varm sen varm sen jätte jätte varm så jag tag av mig den . men vi var hemma hos amanda för vi sulle göra nånting fast hon fick inte ... sen jag och jennie gick till affären och jag köpte glass och hon köpte lite godis sen åkte vi spårvagn och vi såg en tåg som åker runt hela stan och några killar som vinkar :P
och sen hälsade vi på min mamma när hon jobbar hon jobbar på caffét och vi gick hem till mig och vi ska fixa jennies blogg hon vill inte ha blommor bakgrund som min fast blå hon hahahha hon letar fortfarande bakgrund till sin blogg men en stund tänkte hon måla på paint istället hahah men jag vet till slut kommer hon bli nöjd med sin bakgrund (hoppas jag ) hahaha jennie blev tyst . jennie skulle sova över men det gick inte....
och  nu chattar jag med julia t och jag saknar henne ! 
och hon lärde mig göra så , kolla in henne blogg
www.canddii.blogg.se
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0