grillar ;)

hejj goddeftermiddag ?
jag har badat igår och idag :)
det var inte så kallt det var jättevarmt
idag är det middsammor ;d
yess enkligen kommer träffa amanda cl och dom andra !!
jag har förbanad just nu! ;o
fredrik är fan jobbigt ;o
men jag iaalafall jag saknar dejjj amanda cl
jag älskar dejj hela mitt liv jag
vet inte vad jag ska göra utan dig syster !
hela livet vi ska inte tapa kontakten tills vi dör
och jag lovar dig när du behöver mig jag är där
för jag är snabbt som superman !
jag ska göra allting bara för dig och jag lovar
om du hoppar då hoppar jag om jag lovade dig
då gör jag det jag älskar djj syster !(L) <3



SYSTER FÖR ALLTID (L) <33
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0