SOLDAG MED BÄSTAVÄN (:

shulolo bloggen jag solade med julia idag. vi solade på min gård jättekul . vi åt choklad
och chips. julia tåg slut på chipsen . just nu är jag med julia vi vet inte riktigt vad vi ska
göra nu . vi ska kanske köpa godis och kolla på film ? vem vet?
hahah ... och imon ska jag , julia , sandro och kanske farzad ska bada
och jag längtar fet mycket . JUST DET ! jag och julia blev brun :))
hihihhih jag har inget att skriva mer vänta jag ska tänka mer ...
jo julia har ny blogg den heter http://trollungge.blogg.se
glöm inte kommentera och kommentera min blogg hihih
jag älskar julia , jo hon ska sova över också ;) och just nu får julia förbanad på
en kille på facebook som heter robin högström ;o undrar vem det är jag är också vän med han
på facebook vänta jag ska ta bort han ... eller inte ;P
JAG HAR TRÅKIGGT !
jo en sak till jag och julia städade hela lägenheten ;P det var rätt kul men iallafall när jag skurade
bad karet hahha jag kommer ladda upp en video sen när jag ramlade ;P

puss och kram / yvon

hejdå! <3
Kommentarer
Postat av: JULIA<3

hahah ÄLSKAR DEJ BBBEEBE!<3

den har dagen är minnesvärd!

2010-06-26 @ 17:49:14
Postat av: jag<3

hahaha jag med ! ;P<3

2010-06-26 @ 17:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0